Landstreff med årsmøte 2022 i Flåm i pinsen

03/06/2022 - 05/06/2022

Arrangementstype

Save the date:
Årets landstreff blir i år, som i 2016, i naturskjønne Flåm 3. – 5. juni. Med sine omkringliggende fasiliteter og muligheter håper vi mange vil ta seg tid til å delta.

Program
Detaljer kommer senere, men vi møtes på Flåm for felles hygge i vakre omgivelser. Det blir en felles kjøretur, forhåpentligvis i finvær, og vi koser oss med felles middag lørdag kveld med etterfølgende sosialt samvær – med så mye Tesla og elbil-«nerdeprat» som man bare orker. Godt mulig vi finner tid til en Kahoot eller en annen konkurranse også.

Det vil ellers bli anledning for omvisning og smaksprøver på Ægir Bryggeri, eller en fjordsafari for dem som ønsker det. For de spreke vil det være mulig å ta en rundtur med Flåmsbanen, Zipline og sykling på Rallarvegen. Eller frister det mer med flytende badstue på «Fjord Sauna»?

Årsmøte i TOCN avholdes
lørdag formiddag, 4. juni 2022.

Årsmøtet blir også digitalt
Har du ikke anledning til å delta på årsmøtet fysisk, er det også i år mulig å delta på årsmøtet rent digitalt (innkalling og sakspapirer kommer i egen sak litt senere). Vi tar lærdom fra fjoråret og skal sørge for en bedre digital opplevelse.

Siden dette foregår i pinsen, er det mulig å forelenge turen med en liten rundtur i etterkant. Vi har reservert et begrenset antall rom på Flåmsbrygga Hotell som ligger midt i sentrum av Flåm med gangavstand til det meste (se kommende påmeldigsskjema).

Påmelding her for aktiviteter og for reservasjon av rom på Flåmsbrygga Hotell. Om en heller vil ta med seg campingvognen, leie hytte eller ta med seg et telt, finnes det andre muligheter (men da må du ordne dette på egenhånd):

Slik det så ut da vi hadde treff i 2016: TOCN landstreff 2016
PS: Stalheimskleiva, som vi her kjørte som en del av opplevelsen, er dessverre stengt for kjørende nå.

Det viktigste nå, er å holde av helgen ! Og – vi har selvsagt bestilt finvær, som sist 🙂

DISKUSJONER — Ingen svar ennå